Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΣΚΕΨΕΙΣ .... ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ …..

Τα χρόνια περνάνε …  αλλά κάποιες στιγμές παραμένουν  χαραγμένες στη μνήμη ….
1979 – 80 έψαχνα να φύγω από το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ … όπου ήμουν εσωτερικός βοηθός …. Και να πάω επιμελητής κάπου αλλού … μιας και η εξέλιξη στο ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ προϋπέθετε εξωτερικό …. Που δεν ….
Και τότε όλοι μου έλεγαν … χρειάζεται πολιτικό μέσον …. Και από πολιτικό μέσον μηδέν ….
Να μη τα πολυλογούμε … αν και τα πολλά λόγια, όταν έχουν ουσία, είναι πολύ όμορφα… ένας συνάδελφος και φίλος  είχε έναν πελάτη και μου έκλεισε ένα ραντεβού με έναν υπουργό … στο πολιτικό του γραφείο ….
Ασυνήθιστος από τέτοια … ένα απόγευμα βρέθηκα στο πολιτικό γραφείο του υπουργού …
Λαός σας λέω …ο χώρος γεμάτος … και ο υπουργός απαστράπτων ….
 Και φτάνει σε μένα κάποια στιγμή
Από πού είστε … με ρωτάει
Από τη Ν Ιωνία … απαντώ
Ξέρετε εκτός περιφερείας δεν ενδιαφερόμαστε (ήταν από Πάτρα μεριά)
Τότε ένας από τους παρακοιμώμενους τον τραβάει και του λέει κάτι στο αυτί (προφανώς για τον γνωστό που έκλεισε το ραντεβού) και τότε ο υπουργός  … γυρίζει προς το μέρος μου και μου λέει ….
Παρ ‘ όλα αυτά … για σας … ενδιαφερθήκαμε …..


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 08/03/2014

σημείωση : η εξέλιξη μου δεν είχε καμία σχέση με αυτό το επεισόδιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου