Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Πότε μια παντρεμένη κάνει εξωσυζυγική σχέση; (ΣΥΝ Νο 25)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Πότε μια παντρεμένη κάνει εξωσυζυγική σχέση;   (ΣΥΝ Νο 25)

29/05/2009 ώρα 11:10
Ντριν… η ΠΟΟ παίρνει τηλέφωνο τον ΓΚΑΒ…

ΠΟΟ
Γκαβ μου … καλημέρα … χαθήκαμε … είσαι καλά; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα όμορφη … και όταν λέω όμορφη … εννοώ παρ΄ ολίγον … πανέμορφη … ναι … χαθήκαμε … έχεις δίκιο … αλλά η αιτία δεν είναι η έλλειψη σχολίων … σ αυτά που συζητάμε … σαν κλέπτης ονείρων … σου λέω … να συνεχίσουμε … δεν χρειάζεται νομίζω να στο αναλύσω …
ΠΟΟ
Δεν χρειάζεται … άλλωστε οι συνομιλίες … εμάς ευχαριστούν κυρίως … εγώ προσωπικά τις απολαμβάνω … και για να μη νομίσεις … ότι μου διέφυγε … ευχαριστώ για το … πανέμορφη … υπερβάλλεις … αλλά αυτού του είδους η υπερβολή … αρέσει σε όλους …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Δεν υπερβάλλω … αλλά πες μου … γιατί χαθήκαμε; … ξέρω οι υποχρεώσεις … έτσι είναι η ζωή … κάποιες στιγμές μας κατακλύζουν οι υποχρεώσεις … και παραμελούμε αγαπημένα πρόσωπα …
ΠΟΟ
Ώστε σου είμαι αγαπημένο πρόσωπο;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Τι ρωτάς; … σε σκέπτομαι … σε νοιάζομαι … το ίδιο, ξέρω κάνεις κι εσύ … βλέπεις εγώ έχω το πλεονέκτημα σαν υποκλοπέας … να ξέρω κάποιες σκέψεις σου … αλλά πες μου … τι να συζητήσουμε; … κάτι που να ενδιαφέρει κι αυτούς που μας διαβάζουν … κάτι ανώδυνο … μήπως και … σχολιάσουνε κιόλας … καμιά συνταγή … καμιά στάση για σεξ … κάτι … που να μην φανερώνει … κάτι από την προσωπικότητα ή τα πιστεύω του σχολιαστή …
ΠΟΟ
Δεν νομίζω ότι αυτό μας ενδιαφέρει … είπαμε συζητάμε για μας … όχι για τα προσωπικά μας … αλλά γι αυτά που μας ενδιαφέρουν … αλήθεια έχεις κάποια άποψη για το πότε μια παντρεμένη κάνει εξωσυζυγική σχέση; … να μου πεις … τώρα τι σε ρωτάω; … 
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ωραίο το ερώτημα … γύρω από μια πραγματικότητα … Βέβαια … αν ρωτήσεις … θα πάρεις την απάντηση … τι είναι αυτά που λες; … γίνονται τέτοια πράγματα; … έτσι γενικά σου λέω … γίνονται …
ΠΟΟ
Το ξέρω ότι γίνονται … αλλά το ερώτημα είναι … γιατί; … τέλος πάντων … επειδή ξέρω ότι δεν θα πάρουμε απάντηση … θέλεις να το συζητήσουμε; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όπως ξέρεις δεν έχω πρόβλημα … να συζητήσω ο,τιδήποτε … αλλά θέτεις ένα ερώτημα … που όπως και πολλά άλλα … θέλει εξατομίκευση … γιατί είναι πολυπαραγοντικό και πολύπλοκο … όσο και η ψυχή του ανθρώπου … Δεν μπορείς να αποδώσεις … οποιαδήποτε ενέργεια του ανθρώπου … σε ένα παράγοντα μόνο … και ιδιαίτερα για μια πράξη που κινητοποιεί … όλο το απαγορευτικό εγώ του … τουλάχιστον την πρώτη φορά …
ΠΟΟ
Δηλαδή αν έλεγα … έρωτας είναι η αιτία … θα διαφωνούσες;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όχι, δεν θα διαφωνούσα … αλλά θα το θεωρούσα … υπεραπλουστευμένο … και μην ζητήσεις να στο αναλύσω …  γιατί θα φάμε ώρες … ίσως κάποια στιγμή … με παρέα κάνα καφεδάκι και κανένα ΄΄επάρατο΄΄ τσιγαράκι το αναλύσουμε … από ζέστη πως τα πάμε; … έκανες κάνα μπανάκι; …
ΠΟΟ
Κατάλαβα … ώρα να τελειώνουμε … όχι ακόμα δεν πήγα στη θάλασσα … μπανάκι στο σπίτι … κάνω δυο φορές την ημέρα … και τότε σε σκέπτομαι … ξέρεις όταν δεν φτάνω να τρίψω την πλάτη μου …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Τελικά εκτός από πανέμορφη … είσαι και πανέξυπνη … καλημέρα φιλάκια
ΠΟΟ
Καλημέρα Γκαβ μου … φιλάκια … να ελπίζω; … ότι κάποια στιγμή … θα έχω βοήθεια στο μπάνιο; …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  29/05/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου