Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Παράδεισος (ΣΥΝ Νο 26)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Παράδεισος  (ΣΥΝ Νο 26)

30/05/2009 ώρα 09:10
Ντριν… η ΠΟΟ παίρνει τηλέφωνο τον ΓΚΑΒ…

ΠΟΟ
Καλημέρα … πίνω καφεδάκι … και είπα να πούμε καμιά κουβέντα … ξέρεις ο φίλος μας ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ … έγραψε ένα ποίημα … για το χαμένο κλειδί του παραδείσου … και με προβλημάτισε … σκεπτόμουν όλο το βράδυ … άραγε υπάρχει παράδεισος; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα … τι έκπληξη! … κι εγώ είπα  … ότι ο λόγος ήταν άλλος … αλλά ναι … το ερώτημα σου … προβληματίζει ….
ΠΟΟ
Βέβαια ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ το πάει ως συνήθως στο ερωτικό … λες και το μόνο που μας απασχολεί είναι ο έρωτας … Αλήθεια τον ξέρεις; … από το προφίλ του … βλέπω 65 χρονών … γεροξούρας …κι αντί να ασχολείται με τα εκκλησιαστικά … να μαζεύει κανένα κουπόνι για τον παράδεισο … τον ψάχνει στον έρωτα … Εμείς Γκαβ μου … υπάρχει περίπτωση να ψάξουμε να το βρούμε; … μήπως και είναι πάνω μας; ….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Το κλειδί του παραδείσου … που είναι; … άρα δεχόμαστε … ότι υπάρχει παράδεισος … για να έχει κλειδί … Το ερώτημα είναι ή μάλλον τα ερωτήματα είναι πολλά … υπάρχει μόνο ένας παράδεισος; … ή ο καθένας έχει το δικό του; … που βρίσκεται ο παράδεισος; .. είναι στον ουρανό ή στη γη; … και το σπουδαιότερο … τι είναι τελικά αυτός ο παράδεισος; …
ΠΟΟ
Γκαβ μου … εσύ μπορεί να ξέρεις … εγώ το μόνο που ξέρω είναι … το πότε νοιώθω … ότι μάλλον είμαι στον παράδεισο …  κι αυτή τη στιγμή που μιλάμε … έτσι νοιώθω … κι ακόμη περισσότερο … όταν σκέπτομαι τη βοήθεια σου στο μπάνιο… Αλλά πέρα απ αυτό … υπάρχουν κι άλλες στιγμές … όταν βοηθάω κάποιον … όταν βλέπω μια ωραία εικόνα … όταν ακούω ωραία μουσική … όταν … όταν … όταν …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Άρα μου λες ότι … ο παράδεισος είναι στη γη … δεν πρέπει να περιμένουμε να τον γνωρίσουμε μετά θάνατο … ωραία άποψη … Επομένως και η κόλαση … κάπου εδώ γυρίζει … ή μήπως δεν είναι έτσι; …
ΠΟΟ
Τώρα μετά τη συζήτηση αυτή … κατάλαβα ότι … ανεξάρτητα του τι γίνεται μετά θάνατο … ο καθένας ζει τον παράδεισο του και την κόλαση του … απ αυτή τη ζωή … Γκαβ μου πότε θα μου δώσεις λίγο παράδεισο;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Μα αυτή η συζήτηση μας … δεν ήταν μια δόση από παράδεισο; … Ξέρω εσύ θέλεις … αυτό που γράφει και ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ … να αρχίσουμε τα ψαξίματα … ωραίο θα είναι … αλλά ας τα αφήσουμε για το τέλος … καλημέρα … καλό Σαββατοκύριακο … και σου εύχομαι πολλές παραδεισένιες στιγμές …
ΠΟΟ
Καλημέρα Γκαβ μου … αργεί το τέλος; …
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 30/05/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου