Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΟΥΣΙΑ (ΣΥΝ Νο 31)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ).   ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΟΥΣΙΑ  (ΣΥΝ Νο 31)

11/07/2009 ώρα 09:45
Ντριν… ο  ΓΚΑΒΑΛΕΞΗ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ …

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα … τι κάνεις; … πολλοί θα νόμισαν … ότι μετά την απόρριψη της πρότασης να συναντηθούμε … η σχέση μας τελείωσε … ας τους πούμε … ότι δεν είναι έτσι … όχι, ότι τους απασχολεί … αλλά εμείς … ας κάνουμε το χρέος μας …
ΠΟΟ
Καλημέρα ΓΚΑΒ μου … δεν είναι μόνο αυτοί … κι εγώ το σκέφτηκα … σχεδόν το πίστεψα … σκέφτηκα ότι …κι εγώ … αν με απέρριπτες … δρώντας εγωιστικά …  μπορεί να μην συνέχιζα …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Είναι λάθος … και το ξέρεις … μπορεί να μη συναντηθήκαμε … για διάφορους λόγους … ίσως τους αναλύσουμε κάποτε … αλλά την επαφή τη χρειαζόμαστε και οι δυο … και επ ευκαιρία να σε ρωτήσω … πια η γνώμη σου για την … πνευματική συνουσία … υπάρχει;
ΠΟΟ
Τι είναι αυτό; … δεν ξέρω αν υπάρχει … αλλά μου ακούγεται καλό … ασφαλώς δεν έχει σχέση … με τον έρωτα ή μάλλον … με το σεξ μέσω υπολογιστή; … δεν θυμάμαι πως το λένε … αυτό το σεξ χωρίς σεξ το απορρίπτω … αλλά για πες μου … πως εννοείς την πνευματική συνουσία; … έχω την αίσθηση … ότι την έχω ζήσει … και μάλιστα μαζί σου …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Τελικά έχω δίκιο … είσαι έξυπνη … αν και ξανθιά … μήπως άλλαξες χρώμα; … η πνευματική συνουσία … είναι η πνευματική συνεύρεση δύο ανθρώπων … που ανεξάρτητα … από το αντικείμενο της συζήτησης … τους φέρνει τόσο κοντά … που τους δίνει την αίσθηση … ότι κάνουν έρωτα … παίζοντας με τις λέξεις … και νοιώθουν κάποια στιγμή … να φτάνουν σε οργασμό … μπορεί το ίδιο έντονο … μ αυτόν του σωματικού έρωτα … ή και του σεξ …
ΠΟΟ
Επιμένεις στον διαχωρισμό έρωτα και σεξ … δεν είναι αυτό το θέμα μας … αλλά το επισημαίνω … στον έρωτα … ο οργασμός είναι εξασφαλισμένος … ενώ στο σεξ … δεν είναι σίγουρος … αλλά ας μη ξεφύγουμε … όπως λες κι εσύ … αυτό που περιγράφεις … σαν πνευματική συνουσία … νομίζω … ότι υπάρχει … και είναι και περισσότερο αποδεκτό … γιατί δεν θεωρείται πραγματική συνουσία … έτσι μπορεί να το κάνουν και παντρεμένοι … χωρίς να νοιώθουν … ότι κάνουν απιστία … αλλά και άλλοι … λίγο αταίριαστοι … όπως ένας γέρος με μια νια … κλπ
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Εκείνο που διαπιστώνω είναι … ότι κινούμεθα στο ίδιο μήκος κύματος … με λίγα λόγια καταλαβαίνουμε … ο ένας τον άλλο … και τώρα … για να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα … όταν δυο άτομα … έχουν μια τέλεια πνευματική συνουσία … πιστεύεις … ότι θα έχουν … και την τέλεια  σωματική συνουσία; …
ΠΟΟ
Δεν ξέρω … εκείνο που μπορώ να πω … γιατί έτσι το φαντάζομαι … είναι … ότι μπορεί τέτοια άτομα … να γνωρίσουν τον τέλειο έρωτα … αλλά η σωματική επαφή … η πραγματική σωματική επαφή … για μένα είναι πιο δύσκολη από την πνευματική …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όμορφη … δεν θα στο κρύψω … κάθε συζήτηση μαζί σου … είναι μια πνευματική συνουσία … και πιστεύω … αν ποτέ, … να κάνουμε αυτό το … πώς το είπες; … τον τέλειο έρωτα !
ΠΟΟ
Το ξέρεις  … και το ξέρω … στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό … αλλά δεν μου λες πότε θα είναι … αυτό το τέλος … σαγαπώ …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Άκουσα καλά; … για ξαναπέστο … ξέρεις το σαγαπώ … για την πνευματική συνουσία … τώρα μου ήρθε στο μυαλό … είναι ότι … το σε έχω ερωτευθεί … για την σωματική συνουσία … κι εγώ σαγαπώ … καλημέρα …
ΠΟΟ
Καλημέρα ΓΚΑΒ μου … σαγαπώ … και σε ευχαριστώ … για τη συνουσία

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 11/07/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου