Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΒΕΝΤΕΤΑ (ΣΥΝ Νο 19)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΒΕΝΤΕΤΑ  (ΣΥΝ Νο 19)

02/05/2009 ώρα 12:00
Ντριν … ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ ….

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα … είδες κάποιες που έχουν χιούμορ … απάντησαν … άρα δεν είναι βεντέτες …
ΠΟΟ
Καλημέρα … ναι το είδα … καλά μην τρελαθούμε … όσες δεν απάντησαν … δεν σημαίνει ότι είναι βεντέτες … και κάτι ακόμα … πολλές επώνυμες βεντέτες … έμειναν στο τέλος … μόνες … θυμήσου εκείνο το ποίημα … περασμένα μεγαλεία  να θυμάσαι και να κλαις …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ναι ο βεντετισμός … απομακρύνει αξιόλογους ανθρώπους … αλλά και όλους όσους το παίζουν βεντέτες …
ΠΟΟ
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει … ότι δεν θα κάνουμε τις επιλογές μας … για να μη θεωρηθούμε βεντέτες …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Σίγουρα … ο βεντετισμός σε όλους αρέσει … ξέρεις τι ωραίο συναίσθημα είναι … να νοιώθεις … ότι σε θέλουμε; … αλλά η διαχείριση του έχει σημασία … άμα καβαλήσεις το καλάμι … τότε είσαι η κλασσική βεντέτα …
ΠΟΟ
ΓΚΑΒ μου … είναι ωραία … όταν καβαλήσεις το καλάμι; … ξέρεις;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Από δική μου εμπειρία … όχι δεν ξέρω … αλλά σαν υποκλοπέας … μπορώ να σου πω … είναι μερικές βεντέτες που το βράδυ … σκέπτονται … διερωτώνται … γιατί είναι μόνες; … ή γιατί έχουν δίπλα τους; … το απόλυτο μηδέν …
ΠΟΟ
Και φταίει το καλάμι γι αυτό;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Για  τίποτα δεν φταίει μόνο ένα πράγμα … ένα χαρακτηριστικό … αλλά σίγουρα … οι καβαλημένοι έχουν πρόβλημα …
ΠΟΟ
Να μη καβαληθούμε τότε …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ελληνικά μηδέν … άλλο καβαληθούμε … και άλλο καβαλήσουμε …
ΠΟΟ
Το είπα για να δω … πως θα αντιδράσεις … και αντέδρασες όμορφα … σ ευχαριστώ …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Εγώ σ ευχαριστώ βεντέτα μου … καλό μεσημέρι … καλή όρεξη …
ΠΟΟ
Καλή όρεξη ΓΚΑΒ μου … αλλά να ήξερες τι τραβάει η όρεξη μου … φιλάκια …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/05/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου