Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ. ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ (ΣΥΝ Νο 39)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ. ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ  (ΣΥΝ Νο 39)

17/01/2010
ώρα 12:58
Ντριν … ο ΓΚΑΒ … παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ …

ΠΟΟ … σαν τα χιόνια … καλώς τον … βέβαια τις ευχές … τις έχουμε πει … αλλά επειδή προβλέπω δημοσίευση … να πούμε χρόνια πολλά στους αναγνώστες μας …
ΓΚΑΒ … καλημέρα ή καλησπέρα δεν ξέρω  … αλλά ότι και να ‘ναι … να ‘ ναι καλό … καλό για όλους … γιατί το χρειαζόμαστε … Ξέρεις την οικονομική κρίση που περνάμε … όλοι την ξέρουμε …
ΠΟΟ … εμένα μου λες … εγώ και να μην αγοράζω; … τι έχεις καμιά πρόταση; … να βγούμε απ την κρίση; … είδες κανένα καλό όνειρο;
ΓΚΑΒ … μακάρι και να είχα … αλλά δεν έχω … αλλά εκείνο που μου έκανε εντύπωση … είναι ότι είμαστε σε έναν οργανισμό … την ευρωπαϊκή ένωση (ΕΕ) … και υπάρχει και η ευρωπαϊκή τράπεζα … και το επιτόκιο της είναι 1% … και διερωτώμαι  … γιατί δεν μας δανείζει αυτή η καλή τράπεζα; … και παίρνουμε δάνεια με 6%; …αν δεν κάνω λάθος … μήπως κάτι δεν πάει καλά στην ΕΕ;
ΠΟΟ … μου βάζεις δύσκολα … λογικά έχεις δίκιο … αλλά τα οικονομικά είναι τόσο μπλεγμένα … και ιδιαίτερα όταν διαπλέκονται … με την πολιτική και την εξουσία …
ΓΚΑΒ … ενημερωμένη όπως πάντα … και σωστή … την πατήσαμε δημιουργώντας αυτό το τεράστιο χρέος … και τώρα είμαστε υποχρεωμένοι … να χορεύουμε … όπως θέλουν οι άλλοι … αλλά επανέρχομαι … δεν έχουμε συμφωνήσει … ότι θα χορεύουμε όλοι μαζί; ….
ΠΟΟ … γκαβ μου … το ξέρεις … συμφωνήσαμε να χορεύουμε όλοι μαζί … αλλά χωρίς ζαβολιές … θέλεις να αναλύσουμε τις ζαβολιές; …
ΓΚΑΒ … θα ήθελα … αλλά θα μας πάρει πολύ χρόνο … ας το αφήσουμε … για μια άλλη συζήτηση … κι ας πάμε στα οφ δη ρέκορντ … ή πρέπει να κάνουμε οικονομία και σ αυτά;
ΠΟΟ … πάντα πλακατζής … τα οφ δη ρέκορντ … δεν κόβονται … δεν έχεις ακούσει … σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός … έλα  … ώρα να χαιρετήσουμε τους φίλους μας … και την ευρωπαϊκή τράπεζα … ελπίζοντας να μη χρηματοδοτεί … αυτούς που μας δανείζουν …
ΓΚΑΒ … είσαι λιγάκι καρφί … αλλά τι να σου κάνω … που είσαι γλυκιά … γεια σας φίλοι ….

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/01/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου