Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΣΥΝ Νο 30)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ).   Η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΣΥΝ Νο 30)

28/06/2009 ώρα 08:00
Ντριν… η ΠΟΟ παίρνει τηλέφωνο τον ΓΚΑΒΑΛΕΞΗ …

ΠΟΟ
Καλημέρα  … δεν σε ξύπνησα; … σε στεναχώρησα χτες … και δεν έκανα τον καλύτερο ύπνο … αλλά τι στα λέω … αφού τα ξέρεις …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα … δεν ξέρω τίποτα … έβαλα φραγή στην παρακολούθηση σου … δεν  μ αρέσει να παίζω με άνισους όρους … μπορείς να απολαμβάνεις … χωρίς να φοβάσαι ότι σε παρακολουθώ …
ΠΟΟ
Πολύ όμορφο αυτό … όχι ότι έχω να κρύψω τίποτα … αλλά δείχνει πόσο κύριος είσαι … πως πέρασες χτες; … πήγες καμιά βόλτα;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όμορφη … ξέρω που το πας … αλλά είναι προσωπικά δεδομένα  … και καταλαβαίνεις τι εννοώ … αλλά για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα … λόγω της δουλειάς  … είναι δύσκολο να έχω ελεύθερο χρόνο … χειρότερα από παντρεμένος … και όταν μου δίνεται η ευκαιρία … θέλω να συναντιέμαι με αγαπημένα πρόσωπα …
ΠΟΟ
Κι εγώ είμαι αγαπημένο πρόσωπο; … σ ευχαριστώ … εσύ να δεις! … αλλά δεν μ αρέσει να νομίσεις ότι είμαι καμιά εύκολη …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Πες το χρυσόστομη … αυτό σε απασχολεί … μήπως εκείνο που επιδιώκω … είναι ένα ακόμη λάφυρο … λες και πρόκειται για πόλεμο … η σχέση, η οποιαδήποτε σχέση δεν είναι πόλεμος … το έγραψε και ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ σ ένα του ποίημα …
ΠΟΟ
Είσαι σίγουρος ότι οι σχέσεις δεν έχουν νικητές και ηττημένους; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Πες μου τι θεωρείς νίκη ή ήττα σε μια σχέση για να απαντήσω … νίκη είναι να πάρω το πολυπόθητο κάστρο; … ή να φιλοξενηθώ σ αυτό;
ΠΟΟ
Δεν ξέρω … σίγουρα η φιλοξενία … είναι αποτέλεσμα κοινής συναίνεσης … αλλά σκέπτομαι … κι αν μου αρέσει; … κι αν θέλω συνέχεια;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Τώρα πάμε αλλού … δεν μιλάμε για πόλεμο πλέον … δεν μιλάμε για νίκη ή ήττα … μιλάμε για φόβο … για το φόβο που έχουμε όλοι … να μη χάσουμε κάτι που μας αρέσει …
ΠΟΟ
Πες το κι έτσι …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Δηλαδή επειδή δεν έχουμε την εξασφάλιση της συνέχειας … απορρίπτουμε κάτι … δεν το βλέπω και πολύ λογικό … αλλά είναι μέσα στις πιθανές σκέψεις … όμορφη θα συνεχίσουμε … νομίζω ότι η ανάλυση της σχέσης μας  … ενδιαφέρει κάποιους … πάω για εφημερίδες … καλημέρα
ΠΟΟ
Καλημέρα … ούτε ένα φιλί; … τόσο πολύ σε πείραξε; … φιλάκια

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 28/06/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου