Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). εκλογές (ΣΥΝ Νο 27)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). εκλογές  (ΣΥΝ Νο 27)

04/06/2009 ώρα 10:10
Ντριν… ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ …

ΠΟΟ
Εμπρός …καλημέρα … τι έκπληξη! … και μη νομίσεις … ότι απέκτησα μαντικές ικανότητες … έχω αναγνώριση κλήσης … Πώς και με θυμήθηκες;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Παραπονιάρα … κλασσική γυναίκα … τι όμορφη … τι άσκημη … όλες ίδιες … Όμορφη σου το έχω ξαναπεί … σε σκέπτομαι συνέχεια … αλλά ξέρω … πρέπει να το επαναλαμβάνω … πες μου … τι κάνεις; … από παράδεισο πως πάμε; …
ΠΟΟ
Όλο και κάτι γίνεται … η ζωή έτσι είναι φτιαγμένη … βόλτες ανάμεσα στον παράδεισο και την κόλαση … εσύ; … ξέρω παρακολουθείς τους άλλους … και δεν ασχολείσαι με το δικό σου παράδεισο … αλλά είναι ζωή αυτή; … Μου θυμίζεις κάποιους ανθρώπους που βρίσκονται στο παράδεισο … παρακολουθώντας τη ζωή των άλλων … Πες τους, κουτσομπόληδες … πες τους, ρεπόρτερ των κοσμικών στηλών … πες τους όπως νομίζεις … αλλά νομίζω ότι υπάρχουν …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ναι υπάρχουν κι αυτοί … αλλά για τον παράδεισο … θα ξαναμιλήσουμε … Άλλωστε την Κυριακή … οι πολιτικοί ετοιμάζονται …  να ζήσουν τον δικό τους παράδεισο … εκλογές για την Ευρωβουλή … Αλήθεια θα ψηφίσεις; …
ΠΟΟ
Ναι … είναι στιγμές που σκέπτομαι να τους τιμωρήσω με αποχή … αλλά διερωτώμαι … είναι πραγματική τιμωρία η αποχή; … Θεωρώ την ψήφο κορυφαία δημοκρατική στιγμή … και θα πάω να ψηφίσω … δεν σου λέω τι … όχι ότι ντρέπομαι ή φοβάμαι … αλλά δεν έχει σημασία να το γράψουμε … Ξέρεις έκανα ένα πρωτότυπο debate … ξέρεις ελληνικά; Καταλαβαίνεις; … ρωτούσα και απαντούσα μόνη μου … και ήμουν καλύτερη από δαύτους … και ξέρεις γιατί … γιατί ήμουν ειλικρινής …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Είδες γιατί σε πήρα … ήξερα ότι θα άκουγα αυτά που είπες … είσαι όμορφη και έξυπνη … στο έχω ξαναπεί … ναι, η ειλικρίνεια, η αξιοπιστία είναι το κλειδί … τώρα να μου πεις γιατί δεν λέμε η αλήθεια; και λέμε η ειλικρίνεια; … γιατί φαίνεται ότι αλήθειες υπάρχουν πολλές … αλλά για τις αλήθειες θα πούμε κάποια άλλη στιγμή … όμορφη θα επικοινωνήσουμε πάλι … σε φιλώ …
ΠΟΟ
Χάρηκα που τα είπαμε … και πάντα θα χαίρομαι … αλλά μήπως πρέπει να στο παίξω και λίγο σκληρή; … να σε ψήσω λίγο στο ζουμί σου … μπας και γίνει και τίποτα; … καλημέρα …

                                                            ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 04/06/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου