Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΑΓΑΠΗ (ΣΥΝ Νο 17)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΑΓΑΠΗ  (ΣΥΝ Νο 17)

29/04/2009 ώρα 19:40
Ντριν … ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ ….

ΠΟΟ
Έλα … χάθηκες … είσαι καλά;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλά είμαι … μέρες έχουμε να τα πούμε … το ερώτημα που θέσαμε … μάλλον ήταν απλοϊκό  ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑ; … και πολλοί ασφαλώς δεν θεώρησαν ότι πρέπει να ασχοληθούν … ή το είδαν, αλλά δεν το θεώρησαν άξιο σχολιασμού …
ΠΟΟ
Αν το τροποποιούσαμε λίγο … ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ; … μήπως δημιουργούσαμε συνθήκες συζήτησης; … εγώ για να είμαι ειλικρινής την θεωρώ … εκ των ουκ άνευ … δεν μπορώ να κάνω έρωτα χωρίς να αισθάνομαι ότι αγαπώ …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ξέρεις δεν έχω και μεγάλα κέφια … γι αυτό και άργησα να επικοινωνήσω … όχι δεν έχει σχέση με σένα … εσύ με ξεκουράζεις … αλλά σκέπτομαι … προς τι όλα αυτά τα ερωτήματα; … αν μπορούσες να δεις … τι ανακολουθία λόγων και έργων υπάρχει … εγώ σαν γνωστός υποκλοπέας ονείρων και προσευχών … τα ξέρω …
ΠΟΟ
Έλα ΓΚΑΒΑΛΕΞΗ μου … πιστεύω όλοι τα ξέρουμε … αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού της ζωής … εμείς κάνουμε το κέφι μας … μιλάμε λέμε και καμιά σοφία … και η ζωή συνεχίζεται …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Παρ ολίγον … για πες μου … αν σου τύχαινε … ένα μανούλι πχ ο υποφαινόμενος ή ο Μπραντ Πιτ … θα περίμενες να το αγαπήσεις πρώτα … και μετά να κάνεις έρωτα; … όχι μην απαντήσεις … απλά σκέψου το …
ΠΟΟ
Εντάξει ΓΚΑΒ μου … οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τους κανόνες … να σαι καλά … μου έφτιαξες τη διάθεση … καληνύχτα
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καληνύχτα όμορφη … να σαι καλά

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 29/04/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου