Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Πρώτη γνωριμία 2 (ΣΥΝ Νο 23)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Πρώτη γνωριμία 2 (ΣΥΝ Νο 23)

09/05/2009 ώρα 12.10
Ντριν… o ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ  παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ …

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα … είπα θα πάρω και πήρα … τι κάνεις; … όχι δεν είναι αμηχανία … ενδιαφέρον είναι …
ΠΟΟ
Καλώς τον … καλά, εσύ; … είδες οι συνήθεις ερωτήσεις … σημαίνουν ενδιαφέρον … και όχι κόλλημα της συζήτησης …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Μην ξεχνάς  … εμείς δεν μιλάμε πρώτη φορά … αλλά για πες μου … πότε ψωνίζεις; … σήμερα Σάββατο θα πας για ψώνια; …
ΠΟΟ
Για ψώνια; …  μια ΠΟΟ … ντροπή! … τα παραγγέλνω και μου τα φέρνουν …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Σιγά τον πολυέλαιο … γιατί τι θα πάθεις … να πας για ψώνια … ίσα – ίσα μπορεί κι εσύ να ψωνιστείς … πλάκα … μην αγριεύεις … αλλά είναι ωραία τα ψώνια … βλέπεις, διαλέγεις, αγοράζεις … δοκίμασε μπορεί να σ αρέσει …
ΠΟΟ
Δεν αγριεύω … σε έμαθα … ξέρεις ο συνωστισμός δεν μ αρέσει … βέβαια το σκέπτομαι καμιά φορά … και τώρα που το λες κι εσύ … θα το επιχειρήσω … αλήθεια εκείνο … που είπες για πλάκα … το ψώνισμα … συμβαίνει; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όπατις … όμορφη μου … μας λείπει κάτι; … εντάξει το ψώνισμα … μπορεί να γίνει παντού … άμα το επιζητούν δυο άνθρωποι … και συναντηθούν … και γίνουν και οι κατάλληλες χημικές αντιδράσεις … άντε να τις σταματήσεις …
ΠΟΟ
Καλά στο σούπερ μάρκετ; … δεν χρειάζεται ατμόσφαιρα; … κανένα ποτό; … κάνα μπλουζ;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όλα χρειάζονται … διευκολύνουν τις διαδικασίες … τις χημικές αντιδράσεις … αλλά τίποτα δεν αποκλείεται … άντε καλά ψώνια …
ΠΟΟ
Κορόιδευε εσύ … και το σπανάκι … δεν το έτρωγα … αλλά διαβάζοντας Ποπάυ το δοκίμασα … και μ άρεσε  
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Κατάλαβες … δεν είμαστε μακριά … από το θέμα που θίξαμε … για την πρώτη γνωριμία … μια πρώτη γνωριμία … σε σούπερ μάρκετ … όσο κι αν φαντάζει πεζή … έχει πρωτοτυπία …
ΠΟΟ
Πες μου ΓΚΑΒ μου … αν τη στήσω μέσα στο αυτοκίνητο … περιμένω τον μπάνικο … και μόλις τον δω … πάω και του ζητήσω … κέρμα για να πάρω καρότσι … είναι καλή κίνηση … για πρώτη γνωριμία; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Τι να σου πω κορίτσι μου … εσύ δεν χρειάζεται να πας για ψώνια … με τέτοιο μυαλό ξουράφι … μάλλον πρέπει να αναλάβεις … θέση στην κυβέρνηση … και τα ψώνια θα στα φέρω εγώ …
ΠΟΟ
Πες το … επιτέλους … μ έσκασες … πότε θα μου τα φέρεις; … προλαβαίνω να φρεσκαριστώ; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ομορφιά μου … σχήμα λόγου ήταν … κάποτε θα συναντηθούμε … αλλά άσε πρώτα να σε γνωρίσω … δεν είναι ωραίες οι κουβεντούλες μας; … και τώρα φιλάκια και καλημέρα …
ΠΟΟ
Καλημέρα … πάλι στα κρύα του λουτρού … αλλά τι να κάνω; … φιλάκια …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 09/05/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου