Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ (17/09/2008)

ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ  (17/09/2008)

Το ΠΑΣΟΚ βγήκε μπροστά, όχι γιατί έγινε ποιο γρήγορο, αλλά γιατί κλατάρισε η ΝΔ.
Δεν σας έχω συνηθίσει σε σχόλια, πολιτικού περιεχομένου, αλλά η ζωή μας είναι συνυφασμένη με την πολιτική.
Μου κάνει εντύπωση, ότι δεν υπάρχει νέος πολιτικός λόγος ή τουλάχιστον δεν τον αντιλαμβάνομαι εγώ. Μου κάνει επίσης εντύπωση, ότι οι ανακατατάξεις γίνονται λόγω στραβοπατήματος του ενός ή του άλλου.
Συγκεκριμένη πρόταση για την ακρίβεια δεν άκουσα, αν την ακούσατε εσείς, πέστε την.
Επίσης αν έχετε καμιά ιδέα, για το πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί, είμαι όλος αυτιά.
Είχα σκεφτεί και νομίζω προτείνει σ ένα σημείωμα, τα κόμματα να έχουν στο διαδικτυακό τους τόπο, μικρά ερωτηματολόγια για να καταγράφουν τις απόψεις των πολιτών και μετά επεξεργασία να δίνουν προτάσεις λύσεων.
Σας κούρασα;

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/09/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου