Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΣΥΝ Νο 29)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ).   Η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΣΥΝ Νο 29)

27/06/2009 ώρα 18:50
Ντριν… ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ …

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλησπέρα … όμορφη θες να βγούμε ραντεβού; …
ΠΟΟ
Σιγή …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Έλα ακούς … μίλα
ΠΟΟ
Γκαβ μου κάτσε να συνέλθω … είσαι καλά; … έβαλες θερμόμετρο; … πως σου ήρθε αυτό; … καλά δεν είναι έτσι που μιλάμε; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Δεν κατάλαβα; … εσύ όλο υπονοούμενα ήσουν … και τώρα μου τα μασάς; …
ΠΟΟ
Όχι δεν τα μασάω … αλλά να … το μεσημέρι διάβαζα Καβάφη … κι έλεγε για κείνο το ταξίδι … στην Ιθάκη … και είμαι επηρεασμένη … δεν θες να ταξιδεύσουμε λίγο ακόμη; … μιλώντας … ονειροπολώντας …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Τι είστε εσείς οι γυναίκες; … μου είχες δώσει την βεβαιότητα … ότι περίμενες αυτή τη στιγμή … αλλά για να σε ρωτήσω … το ταξίδι αυτό που λες … σταματάει άμα συναντηθούμε; … δεν ρωτάω … μήπως είσαι κουτσή; … ξέρω ότι δεν είσαι … καθ ότι υποκλοπέας …
ΠΟΟ
Δίκιο έχεις … δεν σταματάει … αλλά να με πιάνεις εξ απήνης … αλλιώς το είχα στο μυαλό μου … θες να το συζητήσουμε μια άλλη φορά; … αυτή η στάση μου θα επηρεάσει τη σχέση μας; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ότι κάνουμε … επηρεάζει τις σχέσεις … έστω κι αν λέμε άλλα … κάθε λέξη … κάθε πράξη … μπαίνει στη χημική διαδικασία μιας σχέσης … αλλά τέλος πάντων … η σχέση μας έχει τόσα άλλα … που θα τη συνεχίσουμε …
ΠΟΟ
Σε αισθάνομαι πικραμένο … και δεν το θέλω … σκέπτομαι να δεχτώ την πρόταση σου …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όχι … τώρα και να δεχτείς  … δεν γίνεται … άσε  το μέλλον θα δείξει … σε αφήνω τώρα … έχω να κάνω κάτι άλλα τηλέφωνα … θα τα πούμε … καλή συνέχεια
ΠΟΟ
Γκαβ μου; … μπορώ να σε λέω ακόμη έτσι … έτσι δεν είναι; … δεν πιστεύω να βγεις ραντεβού με καμιά άλλη; … δεν το αντέχω …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καληνύχτα όμορφη

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 27/06/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου