Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Η ΦΑΛΑΙΝΑ (Νο 42)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). Η ΦΑΛΑΙΝΑ (Νο 42)

22/08/2010
Ώρα 10:010

ΓΚΑΒ … καλημέρα … ήπιαμε καφεδάκι; …
ΠΟΟ … καλημέρα ΓΚΑΒ μου … τώρα πίνω … όμορφο το μπάνιο που πήγαμε …
ΓΚΑΒ … ναι πολύ όμορφο … αν εξαιρέσουμε … την ώρα που έφαγες με την χοντρή κυρία …
ΠΟΟ … παραπονιάρη μου εσύ … απλά θέλησα να ικανοποιήσω την περιέργεια μου … πάντα δεν καταλάβαινα γιατί οι άνθρωποι χοντραίνουν …
ΓΚΑΒ … και τώρα ξέρεις; … ασφαλώς θα σου είπε … ότι δεν τρώει … είναι μερικοί που τους παχαίνει ο αέρας …
ΠΟΟ … έλα … αφού δεν είσαι κακός …
ΓΚΑΒ … κακός δεν είμαι … αλλά βαρέθηκα να ακούω τα χοντρό- ψέματα … φταίει ο μεταβολισμός … φταίει ο θυρεοειδής … και τι δεν φταίει … μόνο οι ίδιοι δεν φταίνε …
ΠΟΟ … ίσως και να μη φταίνε … ίσως ο οργανισμός τους να είναι έτσι φτιαγμένος … ίσως να έχουν ανασφάλειες … που αναπληρώνουν με τον όγκο τους …
ΓΚΑΒ … έλα τώρα … όλα τα δικαιολογείς … κι αυτές που παντρεύονται … και γίνονται σαν τρίφυλλες ντουλάπες ; … ανασφάλεια έχουν … ή σκέπτονται … τον δέσαμε τον γάιδαρο … καιρός για φαγοπότι …
ΠΟΟ … δεν ξέρω αν ο γάμος … δένει το γάιδαρο … αλλά ναι υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις … αλλά πιστεύω κάθε χοντρός … έχει το μυστικό του …
ΓΚΑΒ … και η φάλαινα; … συγνώμη … η παχουλή κυρία που μιλούσες … στο αποκάλυψε; …
ΠΟΟ … όχι βέβαια … επέμενε στα γνωστά … έτρωγε κάτι πατατάκια … και μου περιέγραφε … πόσο δύσκολο είναι … να κάνεις δίαιτα …
ΓΚΑΒ … σε καταλαβαίνω … είναι απολαυστικό να ακούς δικαιολογίες … και για να μη νομίσουν οι φίλοι … ότι είμαι ρατσιστής … θα πω καλημέρα … σε όλους … χοντρούς και αδύνατους … και φυσιολογικούς
ΠΟΟ … μπράβο … έτσι σε θέλω … αλλά για να μην περάσει απαρατήρητο … την ώρα που εγώ μιλούσα … με την εκλεκτή πλην παχουλή κυρία … εσύ … σε είδα … έκανες οφθαλμόλουτρο … και θα το συζητήσουμε … μια άλλη φορά … καλημέρα φίλοι και φίλες αδιακρίτως βάρους, ύψους και λοιπών ανθρωπομετρικών χαρακτηριστικών …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 22/08/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου