Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ΣΥΝ Νο 33)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ).  ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ΣΥΝ Νο 33)

07/11/2009
Ώρα 12:00
Ντριν …. Ο ΓΚΑΒ παίρνει την ΠΟΟ

ΓΚΑΒ … καλημέρα όμορφη … είπα να σε πάρω … χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου … εκτός βέβαια … από το ότι … πάντα μια συνομιλία μαζί σου … είναι βάλσαμο στην ψυχή ….
ΠΟΟ … καλημέρα ΓΚΑΒ  μου … και για μένα  … το ίδιο είναι … θα ήθελα να μιλάμε συνέχεια … αλλά ξέρω … ότι δεν γίνεται … Αλήθεια … γιατί … τις πιο πολλές φορές … εκείνο που θέλουμε … δεν μπορούμε  … να το κάνουμε;
ΓΚΑΒ … Θέτεις ένα τεράστιο θέμα … έτσι θα σου απαντήσω επιγραμματικά … γιατί δεν είμαστε ελεύθεροι …
ΠΟΟ … ρε ΓΚΑΒ μου … μήπως είσαι σοφός  … τελικά; … Ναι … αυτός είναι ο λόγος … δεν είμαστε ελεύθεροι … είμαστε δέσμιοι εσωτερικών  και εξωτερικών παραγόντων … που μας περιορίζουν την ελευθερία …
ΓΚΑΒ … ξέρεις ομορφιά μου … ο άνθρωπος έφτιαξε … ένα σύστημα αξιών … για να περιορίσει … την ασυδοσία  … και τελικά περιόρισε την ελευθερία του …
ΠΟΟ … έλα ΓΚΑΒ μου … αν αρχίσουμε συζήτηση … για το τι είναι ελευθερία … καλά ξυπνητούρια … κι αν επεκταθούμε και σε άλλες έννοιες … χαθήκαμε … Πάντως εγώ σου έχω δώσει το ελεύθερο … να με παίρνεις τηλέφωνο … όποτε θέλεις …
 ΓΚΑΒ … ναι … αλλά εσύ μπορείς και το κάνεις … Σκέψου πόσοι … αυτή τη στιγμή … θα ήθελαν να επικοινωνήσουν … έστω και τηλεφωνικά … αλλά δεν μπορούν …
ΠΟΟ … έχεις δίκιο … αλλά τι να κάνουμε; … Μόνο σε προσωπικό επίπεδο … μπορούμε να κάνουμε πράγματα … που μας κάνουν να αισθανόμαστε προσωρινά ελεύθεροι …
ΓΚΑΒ … πραγματικά ανανεώθηκα … δεν λύσαμε κανένα πρόβλημα … αλλά μια καλή συζήτηση … πάντα ανανεώνει …
ΠΟΟ … ναι … έτσι είναι … το ίδιο συμβαίνει στις διάφορες συναθροίσεις μας … συζήτηση μέχρι το πρωί … λύση καμία … αλλά ευφορία και ανανέωση …
ΓΚΑΒ … να σ ευχαριστήσω … για την ωραία συζήτηση … καλή όρεξη … και φιλάκια …
ΠΟΟ … και σε σένα … βλέπω … ότι αποφεύγεις … να ζητήσεις συνάντηση … αλλά δεν νομίζω ότι καταθέτεις τα όπλα … σε έχω κατατάξει στους μαχητές … φιλάκια
ΓΚΑΒ … μήπως … όποιος αρνήθηκε κάποτε … πρέπει να διορθώσει ; … φιλάκια

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 07/11/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου