Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΑΓΑΠΗ (ΣΥΝ Νο 16)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΑΓΑΠΗ  (ΣΥΝ Νο 16)

24/04/2009 … ώρα 17:15
Ντριν … η ΠΟΟ παίρνει τον ΓΚΑΒΑΛΕΞΗ …

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλησπέρα … ομορφιά … ξέρεις πριν λίγο ξύπνησα … το μεσημέρι τα όνειρα είναι πιο σπάνια … και παίρνω κανέναν υπνάκο …
ΠΟΟ
Καλησπέρα ΓΚΑΒ μου … είδες ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ … άρχισε να ξαναβάζει τις συνομιλίες μας …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ναι … το είδα … δεν του έστειλα αυτές … που είχαμε τις μέρες των γιορτών … αλλά δεν πειράζει … ήταν γεμάτες ευχές … ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ … ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ … θα είχαν ενδιαφέρον … μόνο για να δείξουμε … ότι συμμετείχαμε κι εμείς … όπως όλος ο κόσμος …
ΠΟΟ
Ναι … ημέρες γιορτινές … γεμάτες ευχές και αγάπη … ΓΚΑΒ τι είναι αγάπη; ….ξέρεις εγώ έχω την εντύπωση … ότι αγαπάω όλο τον κόσμο … γίνεται; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Γίνεται καλή μου … όταν είσαι φτιαγμένος να αγαπάς … αγαπάς όλον τον κόσμο … άλλον λίγο … άλλον πολύ … αλλά τους αγαπάς όλους …
ΠΟΟ
Κι όταν ένας άντρας ή μια γυναίκα … λέει σε κάποια (ον) σ αγαπώ … τι εννοεί; … ότι τον αγαπάει όπως όλο τον κόσμο; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Υπάρχει μια σύγχυση … μεταξύ αγάπης και έρωτα … λέμε σ αγαπώ και εννοούμε είμαι ερωτευμένος … βέβαια το περιβάλλον … ο τρόπος που το λέμε … ξεκαθαρίζει αρκετά αυτό που θέλουμε …
ΠΟΟ
Κατάλαβα … αν σου πω σ αγαπώ … τι θα καταλάβεις;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Όμορφη … όχι τόσο ξαφνικά … είμαι και κάποιας ηλικίας … πλάκα κάνω … θα καταλάβω ότι μ αγαπάς … ότι ενδιαφέρεσαι για μένα … ότι σκέφτεσαι ό,τι καλό υπάρχει για μένα … και θα περιμένω να δω … αν αυτή η αγάπη … εμπεριέχει και το ερωτικό στοιχείο …
ΠΟΟ
Α … κατάλαβα … ο έρωτας δεν φαίνεται από το τηλέφωνο …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Δεν είπα αυτό … η ομιλία συμμετέχει σημαντικά στον έρωτα … μόνο που υπάρχει ο κίνδυνος … να ερωτευθείς μια φωνή … και όταν λέμε έρωτα … εννοούμε κάποιες εγκεφαλικές διεργασίες … που μπορεί να μπουν μπροστά … και στο άκουσμα της φωνής …
ΠΟΟ
Πολύπλοκα … μου ακούγονται … αν θέταμε κάποια ερωτήματα … μήπως ξεκαθάριζε το τοπίο … για όλους μας … τι θα έλεγες να ρωτήσουμε … ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑ; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Δεν έχω αντίρρηση … ας το θέσουμε έτσι … και θα δούμε … οι φίλοι μας να είναι καλά … είναι επιεικείς … και ταυτόχρονα έχουνε άποψη …
ΠΟΟ
Τελικά εκείνο που κατάλαβα … είναι ότι σ αγαπώ … και δεν είναι ντροπή να το λέω … όχι ότι και οτιδήποτε άλλο είναι ντροπή ….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Κι εγώ παρ ολίγον σ αγαπώ … να μην ξεχνάμε και το χωριό σου … τα υπόλοιπα θα τα δείξει ο χρόνος … φιλάκια …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 24/04/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου