Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΒΕΝΤΕΤΑ (ΣΥΝ Νο 18)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΒΕΝΤΕΤΑ  (ΣΥΝ Νο 18)

01/05/2009 ώρα 17:35
Ντριν … ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ ….

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλησπέρα … καλό μήνα … καλή πρωτομαγιά … το έπιασες το μαγιόξυλο;
ΠΟΟ
Καλώς τον … επίσης καλό μήνα … καλή πρωτομαγιά … όσο για το μαγιόξυλο … περίμενα εσένα …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Σου είπα; … Ή δεν στο είπα ακόμη … μην παίζεις με τη φωτιά … γιατί όποιος παίζει με δαύτη καίγεται … αλλά πέρα απ την πλάκα … ξέρεις το μαγιόξυλο έχει σχέση με την κουβέντα μας … ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ; … που θα μπορούσε να γραφτεί και … ΜΑΓΙΟΞΥΛΟ ΜΕΤΑ Η ΑΝΕΥ ΑΓΑΠΗΣ; … πως το βρίσκεις;
ΠΟΟ
Είσαι διάνοια ΓΚΑΒ μου … χαίρομαι που μιλάω μαζί σου … αλλά κάτι τέτοια γράφεις … και τα σχόλια επικεντρώνονται σ αυτά … και το κυρίως ερώτημα … πάει περίπατο …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Η αγάπη όλους τους απασχολεί … αλλά είπαμε … δύσκολα σου γράφει ο άλλος … είναι προσωπικό θέμα … αν πιάναμε κάνα κουτσομπολίστικο; … αν μιλούσαμε για τις ΒΕΝΤΕΤΕΣ; … βεντέτες υπάρχουν παντού … και στον χώρο του σπέις … όχι δεν εγκαταλείπουμε την αγάπη και τον έρωτα … άλλωστε βρίσκονται παντού … και στο θέμα ΒΕΝΤΕΤΑ … κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ερωτισμός … τι λες;
ΠΟΟ
Ενδιαφέρον μου ακούγεται … ξέρεις κι εγώ θα ήθελα να είμαι βεντέτα … να μην παίρνω ποτέ πρώτη τηλέφωνο … να θέλω να μιλήσω με κάποιον και να λέω … άστον θα μου μιλήσει αυτός πρώτος … και όλα τα τοιαύτα …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Αυτό το ξέρω … αλλά αν το παίξω κι εγώ ΒΕΝΤΕΤΟΣ … ζήτω που καήκαμε … βέβαια … οι βεντέτες βρίσκουν κάποιους(ες)  που τους τροφοδοτούν … αλλά νομίζω ότι η συμπεριφορά βεντέτας … απομακρύνει αξιόλογους ανθρώπους …
ΠΟΟ
Έχεις δίκιο … ας μη το παίξουμε … ποτέ μεταξύ μας βεντέτες  
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ας βάλουμε το ερώτημα … ΠΟΣΟ ΒΕΝΤΕΤΟΣ (Α) ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ; ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ; …
ΠΟΟ
Ωραίο μου ακούγεται … εγώ βέβαια θα απαντούσα … ότι δεν είμαι βεντέτα … ψέματα … γιατί … ο πολύς κόσμος … δεν βλέπει με καλό μάτι τις βεντέτες …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Βεντέτα μου … είσαι σπέσιαλ … καλή συνέχεια … καλό μήνα να έχουμε …
ΠΟΟ
Καλό μήνα και σε σένα … και μη μου το παίξεις ποτέ ΒΕΝΤΕΤΟΣ … σε παρακαλώ …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 01/05/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου