Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ H ”ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ” (ΠΟΟ). Η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ. (ΣΥΝ Νο 1)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ H ”ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ” (ΠΟΟ). Η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ. (ΣΥΝ Νο 1)

 Ντριν…. Το κουδούνι του τηλεφώνου της κυρίας ‘’Παρ ολίγον όμορφη’’.
- Ναι… απαντά εκείνη
Μια αντρική φωνή ακούγεται
- Γκαβαλέξης.. καλησπέρα… υποκλοπέας…
- Συγνώμη, λέει η κυρία, σας ξέρω;
- Όχι.. εγώ όμως σας ξέρω… καθ ότι υποκλοπέας των πάντων, έτυχε να ασχολούμαι αυτή τη στιγμή με την υποκλοπή των προσευχών και ξέρω τι ζητάτε σ αυτές.
Η κυρία
- Καλέ τι ωραία που τα λέτε, δεν πάτε στο διάβολο, που ξέρετε τις προσευχές μου.
Γκαβαλέξης
- Σιγά κυρία ‘’παρ ολίγον… όμορφη’’, εγώ από ενδιαφέρον πήρα. Αλήθεια γιατί ‘’παρ ολίγον όμορφη ‘’ και όχι απλά ‘’ όμορφη’’;
Παρ ολίγον όμορφη
- Είναι μεγάλη ιστορία, έχει σχέση με την καταγωγή μου, από το ‘’παρά λίγο χωριό’’, εκεί που τα πάντα είναι παρά λίγο. Αλλά μην αλλάζουμε κουβέντα. Τι τρέχει, μ αυτή την πλάκα, με τις προσευχές;
Γκαβαλέξης
- Δεν είναι πλάκα. Η τέχνη της υποκλοπής έχει προοδεύσει κι εγώ είμαι ο καλύτερος. Επειδή μπορώ και υποκλέπτω προσευχές, όνειρα, μου ανετέθη να κάνω μια πρώτη επεξεργασία στις προσευχές, πριν φτάσουν στο τελικό προορισμό.
Και για να μην σας καθυστερώ, σας λέω άλλο προσευχή και άλλο όνειρο.
Παρ ολίγον όμορφη
- Δεν σας πιστεύω, αλλά μ αρέσει έτσι που τα λέτε, για συνεχίστε.
Γκαβαλέξης
- Κοιτάξτε, ωραία μου, στο όνειρο υπάρχει ελευθερία και ακατάλληλες σκηνές επιτρέπονται, στην προσευχή πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί. Δεν μπορούμε να ζητάμε το ακατάλληλο όνειρο, να γίνει πραγματικότητα μέσω της προσευχής. Συγνώμη τι χρώμα μαλλιά έχετε; Όχι πως έχει σημασία.
Παρ ολίγον όμορφη
- Και πάλι δεν με πείσατε, ότι ξέρετε τις προσευχές μου και τα όνειρα μου, αλλά τα λέτε ωραία. Όσο για το χρώμα των μαλλιών το κρατάω για έκπληξη. Να μη χαθούμε. Και για να με πείσετε, περιμένω να μου πείτε αύριο, τη σημερινή μου προσευχή και το βραδινό μου όνειρο. Χάρηκα κ Γκαβαλέξη. Υποκλοπέας είπατε;
 Γκαβαλέξης
- Ναι, ωραία ‘’ παρ ολίγον όμορφη’’ μου κυρία μου. Και προσοχή σας παρακολουθώ. Φιλάκια, επιτρέπονται;

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 26/03/2009

1 σχόλιο:

  1. μα ειναι θαυμασιο!
    θα το ενταξωστα χρονογραφηματα .....
    συνεχιστε να δημοσιευεται τα λετε τοσα ,μα τοσαο ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή