Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΑΠΙΣΤΙΑ NO 4 (ΣΥΝ Νο 12)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΑΠΙΣΤΙΑ NO 4 (ΣΥΝ Νο 12)

Ώρα 19.05
Ντριν  … Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο … την ΠΟΟ …

ΠΟΟ
Εμπρός … τι έγινε; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλησπέρα … μάλλον βιαστήκαμε να κλείσουμε το θέμα μας … μας την πέσανε … και βέβαια το φχαριστήθηκα … γιατί αφ ενός φαίνεται μας παρακολουθούνε … αφ ετέρου οι αναγνώστες και φίλοι μας, δεν αφήνουν να πέσει τίποτα κάτω …
ΠΟΟ
Ναι … το είδα κι εγώ … ξέρεις είμαι στο μέσσεντζερ … είδα γράψανε για το σεξ … για την έλλειψη επικοινωνίας και συντροφικότητας … την εκδικητικότητα … μέχρι και για την Πηνελόπη είπαν και τι δεν είπαν …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ναι .. αλλά έκλεισα την πρωινή συνομιλία μας με τη φράση …
Ναι … αλλά ας κρατήσουμε … ότι τα αίτια … μπορεί να είναι άλλα … βαθύτερες διαδικασίες … και ας τα χρεώσουμε όλα στον ανίκητο έρωτα …
υπονοώντας … κάποια από αυτά που είπαν οι φίλοι μας …
ΠΟΟ
Το θυμάμαι … και υπέθεσα ότι κάτι τέτοιο είχες στο μυαλό σου … αλλά τι σημασία έχει … δεν διεκδικούμε … εγώ τουλάχιστον … το αλάθητο του Πάπα … πόσο ωραίο είναι να νοιώθεις … ότι βάζεις σε διαδικασίες σκέψης τους άλλους … βέβαια οφείλουμε να απαντήσουμε και στο ερώτημα … ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΚΕΡΑΤΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ … αλλά μάλλον μετά το Πάσχα ….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Δίκιο έχεις … ούτε εγώ διεκδικώ το αλάθητο … απλά σαν υποκλοπέας … ξέρω κάτι παραπάνω … όταν πχ ακούω στην προσευχή … το λέω με δικά μου λόγια … Θεούλη μου κάνε να σηκωθεί σήμερα η σημαία … δεν αντέχω άλλο … βγάζω κάποια συμπεράσματα …
ΠΟΟ
Και είναι πολλές; … οι εθνικόφρονες;;;
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλά το χιούμορ σου σκοτώνει … άστο καλλίτερα …καλό βράδυ ωραία μου
ΠΟΟ
Καληνύχτα ΓΚΑΒ … αύριο θα πάρεις; … πάρε … δεν ενοχλείς …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 08/04/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου