Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). ΑΠΙΣΤΙΑ 3 (ΣΥΝ Νο11)

ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ‘’ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ’’ (ΠΟΟ). ΑΠΙΣΤΙΑ 3 (ΣΥΝ Νο11)

Ώρα 09:00
Ντριν … ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ παίρνει τηλέφωνο την ΠΟΟ….

ΠΟΟ
Εμπρός … καλημέρα
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Καλημέρα … που σε πετυχαίνω … μήπως κοιμάσαι ακόμα; …
ΠΟΟ
Αφού ξέρεις … ότι σήμερα ξύπνησα νωρίς … με έχει αναστατώσει ο σεισμός … με σφίγγει κάτι στο στομάχι … αλλά η ζωή συνεχίζεται …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ναι … η ζωή δεν σταματάει … αφήνει πίσω λύπες και χαρές … και συνεχίζει … έχεις κέφι να πούμε για κείνη την εκκρεμότητα … ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ ΚΕΡΑΤΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΖΥΓΟΥΣ …
ΠΟΟ
Δεν έχω πολύ κέφι … αλλά, τέλος πάντων … δεν ξέρω πόσους(ες) ενδιαφέρει η συζήτηση που ανοίξαμε … βέβαια το γεγονός είναι συχνό …αλλά μήπως εμείς θα το λύσουμε; …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Σε καταλαβαίνω … κι εγώ … έχω άλλα στο μυαλό μου … αλλά άμα ανοίξεις ένα θέμα … πρέπει να το τελειώνεις … ΡΟΥΤΙΝΑ.. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ … είπαμε μέχρι στιγμής … σκέφτηκα να σε ρωτήσω … μήπως είναι και ΜΟΔΑ; … αλλά τώρα σκέφτηκα  … μήπως και τα ρίξουμε όλα στον ΕΡΩΤΑ … και κλείσουμε το θέμα … γιατί είναι γνωστό … ο έρωτας είναι ανίκητος … γεγονός  που δημιουργεί λιγότερες ενοχές …
ΠΟΟ
Δεν έχω αντίρρηση να τα ρίξουμε όλα στον έρωτα … άλλωστε κάποια στιγμή θα μιλήσουμε και γι αυτόν … επομένως ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ …
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
Ναι … αλλά ας κρατήσουμε … ότι τα αίτια … μπορεί να είναι άλλα … βαθύτερες διαδικασίες … και ας τα χρεώσουμε όλα στον ανίκητο έρωτα … καλημέρα όμορφη …
ΠΟΟ
Καλημέρα ΓΚΑΒ … θα τα ξαναπούμε σύντομα …

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 08/04/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου