Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΠΡΟΚΑΤΑΡΤΙΚΑ (ΣΥΝ Νο3)

Ο ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ). ΠΡΟΚΑΤΑΡΤΙΚΑ (ΣΥΝ Νο3)
  

Ώρα 10.00
Ντριν… χτυπάει το τηλέφωνο του ΓΑΒΑΛΕΞΗ… παραξενεμένος το σηκώνει….
-Εμπρός….
ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ)
-Καλημέρα… συγνώμη που το πρωί σε άρπαξα από τα μούτρα….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
-Παραξενεύτηκα που πήρες τηλέφωνο…. Ύστερα σκέφτηκα… θα έχει αναγνώριση κλίσης… κι εγώ δεν έκανα απόκρυψη… πάντως χαίρομαι που σ ακούω….
ΠΟΟ
-Ξέρεις με πήρες πολύ πρωί…. Ξέρεις…  (τι λέω εσύ υποτίθεται τα ξέρεις όλα) … δεν εργάζομαι και 07:00 η ώρα , είναι βάρβαρη ώρα… χώρια που εκείνη την ώρα, βλέπω κάτι όνειρα!….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
-Εμένα μου λες… σου θυμίζω υποκλοπέας… και δεν μπορώ να τα πω όλα… ξέρεις εκτός απ την τούρτα… εκείνο το άλλο!….
ΠΟΟ
-Μην το πεις… έχω και μια αξιοπρέπεια… ξέρεις θα κάνουμε μια συμφωνία…. Εσύ κι εγώ ούτως ή άλλως τα ξέρουμε… αλλά δεν θα τα βγάζουμε στη φόρα….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
-Συμφωνώ… αν και επειδή εγώ τα παρακολουθώ όλα… σε διαβεβαιώνω, ότι τα δικά σου όνειρα… είναι από τα πιο αθώα…. Όπως εκείνο με το γαλατομπούρεκο… ο τρόπος που το απόλαυσες..
ΠΟΟ
-Είσαι ενδιαφέρον τύπος… όταν τα λέμε … θα μου λες και τα όνειρα και τις προσευχές των άλλων;….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
-Ανώνυμα ναι… το κουτσομπολιό επιτρέπεται… επώνυμα όχι…. Δεν είμαι καρφί… ωρέ βουάρ ‘’ παρ ολίγον όμορφη’’.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 28/03/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου