Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

ΠΟΙΗΜΑ - ΣΥΝΕΧΙΖΩ, ΓΙΑΤΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ 13/09/2010


ΣΥΝΕΧΙΖΩ, ΓΙΑΤΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ

Δεν γράφω, για να με ερωτευτείς
Γράφω για να ξαλαφρώσω
Και επειδή τα λόγια είναι εύκολα
Φτιάχνω όμορφες εικόνες

Μα αντί να ξαλαφρώσω
Με βαραίνει η σκέψη του αδύνατου
Ξέρω, ότι δεν θα γίνω αετός
Ξέρω, ότι δεν έχω φτερά, για να πετάξω

Αλλά συνεχίζω, γιατί μ αρέσει

Δεν γράφω, για να με διαβάσεις
Γράφω για να ανακουφιστώ
Εξομολογούμαι στον εαυτό μου
Και μαλώνω μαζί του

Όχι, αυτό δεν πρέπει, μου λέει
Αν το διαβάσει κάποιος, θα σοκαριστεί
Τι κι αν είναι αλήθεια;
Έλα να μιλήσουμε για τα κοχύλια

Μα εγώ συνεχίζω, γιατί μ αρέσει

Μ αρέσει να τα βάζω με τον εαυτό μου
Μ αρέσει να προκαλώ τους άλλους
Μ αρέσει να λέω τις αλήθειες μου
Μ αρέσει η σκέψη, ότι ίσως με προσέξεις

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 13/09/2010

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=136300
383 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 23/11/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου