Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

ΠΟΙΗΣΗ - ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ 17/07/2010


 
ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Αν αφήσω την ψυχή μου ελεύθερη
Είναι έτοιμη να χάσει
Κάθε ίχνος αξιοπρέπειας
Και να σε παρακαλέσει

Να σε παρακαλέσει να τη γνωρίσεις
Χωρίς φκιασίδια, γυμνή
Με όλες τις ατέλειες που κρύβονται
Γιατί καμιά ψυχή, δεν είναι τέλεια

Αν αφήσω την ψυχή μου ελεύθερη
Το ξέρω, θα κλάψει
Γιατί το παιχνίδι της ζωής
Είναι τόσο άδικο

Περιχαρακώνει, αιχμαλωτίζει
Και εμποδίζει τα θέλω μας
Στο όνομα της αξιοπρέπειας
Και μιας αμφίβολης σταθερότητας

Αν αφήσω την ψυχή μου ελεύθερη
Δεν ξέρω που θα σταματήσει
Γι αυτό κι εγώ της λέω
Ήδη είπες πολλά, σταμάτα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/07/2010

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=136191
380 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 29/11/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου