Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ

ΠΑΡ ΟΛΙΓΟΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΟ) . Μεσήλιξ, ζωντοχήρα, χωρίς παιδιά. Άλλα χαρακτηριστικά στην συνέχεια.
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ (ΓΚΑΒ) . Περίπου 60. Περπατημένος. Ισχυρίζεται ότι παρακολουθεί τα όνειρα και τις προσευχές και κάνει μια πρώτη επιλογή πριν φτάσουν στον τελικό παραλήπτη.

ΠΡΏΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ

 Ντριν…. Το κουδούνι του τηλεφώνου της κυρίας ‘’Παρ ολίγον όμορφη’’.
- Ναι… απαντά εκείνη
Μια αντρική φωνή ακούγεται
- ΓΚΑΒ.. καλησπέρα… υποκλοπέας…
- Συγνώμη, λέει η κυρία, σας ξέρω;
ΓΚΑΒ
- Όχι.. εγώ όμως σας ξέρω… καθ ότι υποκλοπέας των πάντων, έτυχε να ασχολούμαι αυτή τη στιγμή με την υποκλοπή των προσευχών και ξέρω τι ζητάτε σ αυτές.
ΠΟΟ
- Καλέ τι ωραία που τα λέτε, δεν πάτε στο διάβολο, που ξέρετε τις προσευχές μου.
ΓΚΑΒ
- Σιγά κυρία ‘’παρ ολίγον… όμορφη’’, εγώ από ενδιαφέρον πήρα. Αλήθεια γιατί ‘’παρ ολίγον όμορφη ‘’ και όχι απλά ‘’ όμορφη’’;
ΠΟΟ
- Είναι μεγάλη ιστορία, έχει σχέση με την καταγωγή μου, από το ‘’παρά λίγο χωριό’’, εκεί που τα πάντα είναι παρά λίγο. Αλλά μην αλλάζουμε κουβέντα. Τι τρέχει, μ αυτή την πλάκα, με τις προσευχές;
ΓΚΑΒ
- Δεν είναι πλάκα. Η τέχνη της υποκλοπής έχει προοδεύσει κι εγώ είμαι ο καλύτερος. Επειδή μπορώ και υποκλέπτω προσευχές, όνειρα, μου ανετέθη να κάνω μια πρώτη επεξεργασία στις προσευχές, πριν φτάσουν στο τελικό προορισμό.
Και για να μην σας καθυστερώ, σας λέω άλλο προσευχή και άλλο όνειρο.
ΠΟΟ
- Δεν σας πιστεύω, αλλά μ αρέσει έτσι που τα λέτε, για συνεχίστε.
ΓΚΑΒ
- Κοιτάξτε, ωραία μου, στο όνειρο υπάρχει ελευθερία και ακατάλληλες σκηνές επιτρέπονται, στην προσευχή πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί. Δεν μπορούμε να ζητάμε το ακατάλληλο όνειρο, να γίνει πραγματικότητα μέσω της προσευχής. Συγνώμη τι χρώμα μαλλιά έχετε; Όχι πως έχει σημασία.
ΠΟΟ
- Και πάλι δεν με πείσατε, ότι ξέρετε τις προσευχές μου και τα όνειρα μου, αλλά τα λέτε ωραία. Όσο για το χρώμα των μαλλιών το κρατάω για έκπληξη. Να μη χαθούμε. Και για να με πείσετε, περιμένω να μου πείτε αύριο, τη σημερινή μου προσευχή και το βραδινό μου όνειρο. Χάρηκα κ Γκαβαλέξη. Υποκλοπέας είπατε;
ΓΚΑΒ
Ναι, ωραία ‘’ παρ ολίγον όμορφη’’ κυρία μου και προσοχή σας παρακολουθώ, Φιλάκια επιτρέπονται;

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ 

Ώρα 07:00
Ντριν …. Η ‘’παρ ολίγον όμορφη’’ … κοιμάται…
Ντριν…. Σηκώνει το τηλέφωνο… με τα μάτια κλειστά… ανοίγει το ένα μάτι… ώρα 07:05
- Εμπρός;…
ΓΚΑΒ
-Καλημέρα… ‘’παρ ολίγον’’ σε ξύπνησα;
ΠΟΟ
- Ρε συ! Γκαβός είσαι; Δεν βλέπεις τι ώρα είναι;
ΓΚΑΒ
- Συγνώμη, ξέρω ότι κοιμάσαι, ξέρω ότι σε κόβω στο καλύτερο, αλλά πρέπει…. Παρακολουθώ το όνειρο που βλέπεις και είπα να σε ξυπνήσω…. Πριν το κάνεις….
ΠΟΟ
- Να που βάλαμε γκιουλέκα στο κεφάλι μας…. Άσε με να συνεχίσω… αν και τώρα που μ έκοψες… άντε να ξαναφτιαχτώ….
ΓΚΑΒ
- ‘’παρ ολίγον’’ μου … συγνώμη… αν σ άφηνα να φας ολόκληρη τούρτα… πώς θα παραμείνεις όμορφη; Καλημέρα.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ
  
Ώρα 10.00
Ντριν… χτυπάει το τηλέφωνο του ΓΑΒΑΛΕΞΗ… παραξενεμένος το σηκώνει….
ΓΚΑΒ
-Εμπρός….
ΠΟΟ
-Καλημέρα… συγνώμη που το πρωί σε άρπαξα από τα μούτρα….
ΓΚΑΒ
-Παραξενεύτηκα που πήρες τηλέφωνο…. Ύστερα σκέφτηκα… θα έχει αναγνώριση κλίσης… κι εγώ δεν έκανα απόκρυψη… πάντως χαίρομαι που σ ακούω….
ΠΟΟ
-Ξέρεις με πήρες πολύ πρωί…. Ξέρεις…  (τι λέω εσύ υποτίθεται τα ξέρεις όλα) … δεν εργάζομαι και 07:00 η ώρα , είναι βάρβαρη ώρα… χώρια που εκείνη την ώρα, βλέπω κάτι όνειρα!….
ΓΚΑΒ
-Εμένα μου λες… σου θυμίζω υποκλοπέας… και δεν μπορώ να τα πω όλα… ξέρεις εκτός απ την τούρτα… εκείνο το άλλο!….
ΠΟΟ
-Μην το πεις… έχω και μια αξιοπρέπεια… ξέρεις θα κάνουμε μια συμφωνία…. Εσύ κι εγώ ούτως ή άλλως τα ξέρουμε… αλλά δεν θα τα βγάζουμε στη φόρα….
ΓΚΑΒ
-Συμφωνώ… αν και επειδή εγώ τα παρακολουθώ όλα… σε διαβεβαιώνω, ότι τα δικά σου όνειρα… είναι από τα πιο αθώα…. Όπως εκείνο με το γαλατομπούρεκο… ο τρόπος που το απόλαυσες..
ΠΟΟ
-Είσαι ενδιαφέρον τύπος… όταν τα λέμε … θα μου λες και τα όνειρα και τις προσευχές των άλλων;….
ΓΚΑΒΑΛΕΞΗΣ
-Ανώνυμα ναι… το κουτσομπολιό επιτρέπεται… επώνυμα όχι…. Δεν είμαι καρφί… ωρέ βουάρ ‘’ παρ ολίγον όμορφη’’.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου