Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

- ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ;04/01/2011


ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ;

Ημέρα γενεθλίων σήμερα
Τι κι αν μεγάλωσα;
Κάθε μέρα μεγαλώνω
Και χαίρομαι γι αυτό

Η αγουρίδα μέρα τη μέρα
Γίνεται μέλι
Κι εγώ το νοιώθω, έχω περιθώρια
Να γίνω γλυκός, πολύ γλυκός

Σκέπτομαι κάποιους φίλους
Που ‘φύγαν
Και στεναχωριέμαι και ευχαριστώ
Γιατί ανασαίνω

Ημέρα γενεθλίων σήμερα
Ημέρα χαράς και απολογισμού
Χαίρομαι που έχω φίλους
Χαίρομαι που είμαι καλά

Τι κι αν κάποιοι με βλέπουν σαν γέρο;
Η χρονολογική ηλικία
Πολλές φορές εξαπατά
Αλλά έτσι είναι στη ζωή

Ευχαριστώ αυτούς που μου εύχονται
Κι αυτούς που θα ήθελαν
Ευχαριστώ κι αυτούς που δεν με πάνε
Και τους εύχομαι να ναι καλά

Ημέρα γενεθλίων σήμερα
Και τα δώρα ένα σωρό
Όλα εκφράζουν αγάπη
Και γι αυτό κι εγώ σας λέω, σας αγαπώ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 04/01/2011

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=144351
404 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 20/10/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου