Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΠΟΙΗΣΗ - ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ 12/11/2010


ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

Και μιλάω με τον εαυτό μου
Και ως συνήθως διαφωνούμε
Γιατί αυτός το παίζει θεός
Ενώ εγώ είμαι άνθρωπος

Αυτός βάζει τα πρέπει
Πάνω απ όλα
Ενώ εγώ του λέω
Πως έχω ανάγκες, είμαι άνθρωπος

Γελάει συγκαταβατικά
Και κουνάει το κεφάλι
Περιμένει να κάνω την πατάτα
Για να μου τα ψάλλει

Και είναι σίγουρος
Ότι θα την κάνω την πατάτα
Και είναι στο μόνο, που δεν διαφωνούμε
Γιατί κι εγώ το πιστεύω

Οι πιο πολλές πατάτες είναι γλυκές
Και τρώγονται μέχρι το μεδούλι
Ακόμη και στα πρέπει αρέσουν
Και κάνουν τα στραβά μάτια

Αλλά ο εαυτός μου, αθεράπευτος
Μόλις νοιώσει ότι μπορεί
Αρχίζει το κήρυγμα
Και η ζωή συνεχίζεται

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 12/11/2010

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=140466
398 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 31/10/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου