Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

ΠΟΙΗΣΗ - ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ; 27/08/2017

ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ;

Γιατί Θεέ, δεν μ έκανες ωραία;
Που είχες το μυαλό σου, όταν με έφτιαχνες;
Να χω το πάνω χέρι σε κάθε σχέση
Και να κατευθύνω τις εξελίξεις

Ξέρω μου έδωσες τσαχπινιά και χάρη
Αλλά τι ήταν να βάλεις και λίγη ομορφιά
Την ωραία Ελένη, εσύ δεν την έφτιαξες;
Και ο Όμηρος την έκανε έπος

Ξέρω, ότι έγινε, έγινε
Ξέρω θα πορευτώ με ό,τι βγήκα
Αλλά ευτυχώς μου έδωσες μυαλό
Και το μυαλό όταν το χρησιμοποιείς σωστά
Είναι η μεγαλύτερη προίκα

Με προίκα το μυαλό μου
Την τσαχπινιά, την χάρη θα κατακτήσω
Όποιον εγώ νομίζω
Και θα τον οδηγήσω σαν άλλη Μάτα Χάρι

Και για να σοβαρολογήσουμε
Σ ευχαριστώ Θεέ μου
Ξέρω τι μου έδωσες και τι μπορούσες να μου δώσεις
Όλα καλοδεχούμενα δεν θα το μετανοιώσεις


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 27/08/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου