Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

ΠΟΙΗΣΗ - ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ 07/05/2011


ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ

Δεν σε ξέχασα, ούτε θα σε ξεχάσω
Και ο ερευνητής του μέλλοντος
Θα σε βρει σε ξεχωριστή θέση
Καθώς θα αναλύει τις εικόνες του μυαλού μου

Δεν σε ξέχασα, ούτε θα σε ξεχάσω
Υπάρχεις ανάμεσα στα όμορφα
Που καταγράφτηκαν στο μυαλό μου
Και είναι πολλά, αλλά εσύ ξεχωρίζεις

Δεν σε ξέχασα, ούτε θα σε ξεχάσω
Όπως δεν θα ξεχάσω το γάλα της μάνας μου
Την γεμάτη αυστηρότητα αγάπη του πατέρα μου
Τα παιχνίδια με τους φίλους μου

Δεν σε ξέχασα, ούτε θα σε ξεχάσω
Γιατί οι ωραίες στιγμές δεν ξεχνιόνται
Μπορεί να περνάνε, αλλά πάντα μένουν
Στις αποθήκες που γράφουν, αναμνήσεις 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 07/05/2011

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=155131
570 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 16/08/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου