Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ .... ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ

Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ. ΕΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ FORMAT ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ; ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΝΑΜΕ ΟΛΑ Η ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ;

Πρώτα απ΄ όλα αν αποφασίσετε να κάνετε format μην ξεχάσετε να αφήσετε σαφείς οδηγίες σ΄ αυτόν που θα κάνει επανεγκατάσταση.
Το λειτουργικό μην το πειράξετε, εάν δεν είναι ήδη πειραγμένο. Αν αποφασίσετε αλλαγές πρέπει να είστε σίγουροι, ότι όλα τα όργανα θα λειτουργούν καλά. Οι μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί να θέλουμε το κάτι παραπάνω, για να αποφύγουμε να πηγαίνουμε να ζητάμε φάρμακα για να βοηθήσουμε το φίλο μας, το συγγενή μας. Ποτέ τον εαυτό μας.
Αλλά τώρα ας έρθουμε στα files που θέλουμε να φορτωθούν. Τα files των αναμνήσεων, των βιωμάτων συνειδητών και υποσυνείδητων.
Εάν προσπαθήσω να αναλύσω τα πάντα θα τελειώσει η μνήμη του σπέις μου.
Απλά εγώ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι θα φόρτωνα τα πάντα. Η ζωή μου είχε καλές και κακές στιγμές. Στιγμές που διαμόρφωσαν τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ με τα προτερήματα και τα ελαττώματα του. Είμαι ευχαριστημένος από μένα και δεν θα ήθελα να διαγράψω τίποτα από αυτά που έζησα. Όχι ότι αν μπορούσα δεν θα άλλαζα γεγονότα της ζωής μου, αλλά αυτό δεν γίνεται με ένα απλό format.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 16/02/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου