Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ .... Η ΓΛΥΚΙΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

Η ΓΛΥΚΙΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

Τώρα που τελειώνουν οι γιορτές θέλω να παραθέσω κάποιες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό ειδικά κατά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος που χωρίς να έχω συγκεκριμένο πρόβλημα κάποιες από αυτές τις μέρες νοιώθω μια γλυκιά μελαγχολία.
Μήπως είναι που μεγαλώνω κατά ένα χρόνο; Δεν νομίζω.
Μήπως αλλιώς τις φαντάζομαι αυτές τις μέρες και αλλιώς είναι. Πιθανόν
Φαντάζομαι ότι όλα θα είναι τέλεια. Άλλωστε γιορτές είναι και απογοητεύομαι που δεν διαφέρουν από την καθημερινότητα, παρά μόνο πολύ λίγο.
Μήπως γιατί συνειδητοποιώ την δυστυχία που μας περιβάλλει; Μάλλον
Αυτές τις μέρες θυμόμαστε τους μοναχικούς ανθρώπους, τους φτωχούς, τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Λες και το υπόλοιπο χρόνο ΑΥΤΑ δεν υπάρχουν!!
Δεν μαρέσει να γράφω πολλά, αλλά θέλω να καταθέσω αυτή μου τη διάθεση και να ρωτήσω, είμαι ο μόνος που αισθάνομαι έτσι;

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 05/01/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου