Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΖΥΓΙΟ (Ο ΓΑΜΟΣ) - ποίημα

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΖΥΓΙΟ (Ο ΓΑΜΟΣ)

Επειδή είμαι παντρεμένος
Δεν είμαι υποζύγιο
Όχι, ότι με φοβίζουν τα βάρη
Φτάνει να μη ξεχνιέται η ανθρώπινη υπόσταση μου

Έχω κι εγώ επιθυμίες
Κι αν δεν ικανοποιούνται μέσα στο γάμο
Το βρίσκω λογικό
Να ψάχνομαι

Και μόνο, το ότι ψάχνομαι
Δεν με κάνει να διαφέρω από υποζύγιο
Κι ο γάιδαρος ψάχνει
Αυτό δεν σημαίνει, ότι είναι άνθρωπος

Άνθρωπος είμαι, γιατί σκέπτομαι
Σκέπτομαι και καταλήγω
Ο γάμος δεν είναι φυλακή
Είναι επιθυμητή συμβίωση

Κι αν κάποιος τον βλέπει αλλιώς
Κάνει μεγάλο λάθος
Δεν είναι όρκος, δεν είναι φυλακή
Είναι ευτυχισμένη καθημερινότητα

Αυτά λέει ένα υποζύγιο
Που δεν είναι υποζύγιο
Αλλά ένας σκεπτόμενος άνθρωπος
Που πιστεύει στην ευτυχία

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 18/11/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου