Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

ΠΟΙΗΣΗ - ΠΕΣ ΜΟΥ 24/09/2010




ΠΕΣ ΜΟΥ

Πες μου, γιατί τα αηδόνια κελαηδούνε;
Μήπως ψάχνουν, αυτό που ψάχνουμε όλοι;
Πες μου, γιατί το ποτάμι βιάζεται να φτάσει στη    θάλασσα;                                                              Μήπως νομίζει, ότι εκεί θα βρει, αυτό που θέλει;     
     
Όχι δεν το παίζω δάσκαλος
Δεν ρωτάω για να βαθμολογήσω
Είναι ερωτήματα που με απασχολούν
Γιατί εκεί βρίσκεται το μυστικό της ζωής

Πες μου, γιατί τα φύλλα πέφτουνε;
Μήπως για να θυμίζουν, ότι η ζωή είναι μικρή;
Πες μου, γιατί τα λουλούδια ανθίζουν;
Μήπως για να καταλάβουμε, ότι υπάρχει ελπίδα;

Ρωτάω κι απαντώ μόνος μου
Πάλι με ερώτηση, γιατί δεν ξέρω, ψάχνω
Πόσο θα θελα, να είχα την μοναδική απάντηση
Γιατί τότε θα ήξερα τη ζωή

Πες μου, βοήθησε με κι εσύ
Πες μου γιατί συμβαίνουν, όλα όσα συμβαίνουν
Έλα μαζί να καταλάβουμε, γιατί βρεθήκαμε σ αυτό τον κόσμο
Κι αν αγαπηθούμε, μπορεί να είναι η απάντηση

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 24/09/2010

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=136998
363 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 28/12/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου