Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

ΠΟΙΗΣΗ - Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 28/08/2010




Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Δεν είμαι καραγκιόζης
Ή μήπως είμαι και δεν το ξέρω;
Κοιτάζω την καμπούρα μου
Και δεν έχω

Τι είναι αυτό;
Που χαρακτηρίζει τον καραγκιόζη;
Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά;
Ή μήπως, ο ψυχικός του κόσμος;

Ο καραγκιόζης είναι έξυπνος
Τόσο έξυπνος! Μέχρι βλακείας
Και όλοι το ξέρουμε ότι, ο έξυπνος που δείχνει βλάκας
Είναι πιο έξυπνος απ τους έξυπνους


Χλευάζει την εξουσία
Αυτοχλευάζεται κι αυτό είναι το καταπληκτικό
Γιατί για να χλευάσεις τον εαυτό σου
Χρειάζεται μεγάλος βαθμός αυτογνωσίας


Γελοιοποιεί τα πάντα
Γιατί πίσω από κάθε τι
Κρύβεται και κάτι γελοίο
Αλλά χρειάζεται ικανότητα για να το διακρίνεις


Δεν είμαι καραγκιόζης
Ή μήπως είμαι και δεν το ξέρω;
Αλλά αν με ρωτήσετε, τι θέλω;
Ναι! Θέλω να είμαι καραγκιόζης


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 28/08/2010

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=135293
359 ΝΑΓΝΩΣΕΙΣ 17/12/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου