Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ .... ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΙΣ…. ΤΗΝ ΑΝΑΒΕΙ!!! ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;;;;

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΙΣ…. ΤΗΝ ΑΝΑΒΕΙ!!!
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;;;;

Το ερώτημα τέθηκε σε μια ταινία που είδα στην τηλεόραση χθες βράδυ.
Υπήρχε μια απάντηση που μου άρεσε πολύ… θα τη γράψω στη συνέχεια.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 20/05/2008

H ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η WIND ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΜΑΣ ΡΩΤΑΕΙ

Ο φίλος μου ο Αλέξανδρος έθεσε ένα ερώτημα στη σελίδα του.
"ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΙΣ… ΤΗΝ ΑΝΑΒΕΙ!!! ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;;"
Θα ήθελα και εγώ να ρωτήσω
ποιο είναι το αντίστοιχο σημείο στους άντρες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η απάντηση που δόθηκε στην ταινία ήταν…. η ΚΑΡΔΙΑ

ΣΧΟΛΙΟ

Όπως ήδη έγραψα η απάντηση μου άρεσε πολύ….
Το ίδιο θα απαντήσω και στο ερώτημα της φίλης μου…
Όχι δεν είμαι ένας αδιόρθωτος ρομαντικός!!!!
Πιστεύω, ξέροντας, ότι και η γυναίκα και ο άνδρας έχουν ερωτογόνες ζώνες, ότι αν αγγίξεις την καρδιά ενός ανθρώπου τότε πολλαπλασιάζονται όλες οι αντιδράσεις του!!!!


                                                   ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 22/05/2008

1 σχόλιο: