Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ - ποίημα

ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ

Εγώ τα λέω όλα! Όχι όλα. ακριβώς
Υπάρχουν και πράγματα που δεν λέγονται

Μιλάω πολύ εύκολα, για τους άλλους
Μιλάω για τις αδικίες της ζωής
Μιλάω για τα φυσικά φαινόμενα
Μιλάω για τα λουλούδια

Μιλάω ακόμα και για μένα
Και λέω αυτά που μπορώ να πω
Μιλάω ακόμα και για τα όνειρα μου
Αυτά που είδα κι αυτά που πρόκειται να δω

Εγώ τα λέω όλα! Όχι όλα. ακριβώς
Υπάρχουν και πράγματα που δεν λέγονται

Πώς να μιλήσεις για κρυφούς έρωτες;
Πώς να μιλήσεις για πονηρές σκέψεις;
Ποιος σκάβει το λάκκο του;
Όταν τα λιοντάρια περιμένουν;

Άντε ν αφήσω και κανένα υπονοούμενο
Πολλοί θα το δουν, λίγοι θα καταλάβουν
Άντε να μεταφέρω σκέψεις μου στο γείτονα
Που είναι πρόσωπο φανταστικό

Εγώ τα λέω όλα! Όχι όλα. ακριβώς
Υπάρχουν και πράγματα που δεν λέγονται

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 24/01/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου