Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ - ποίημα 08/01/2011

ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ
Σε καταλαβαίνω, που δεν θες να μου μιλήσεις
Έχω το γνώθεις αυτόν
Ξέρω, είμαι μιας περασμένης ηλικίας
Κατάλληλος μόνο για ιστορικές αναδρομές

Τι κι αν νοιώθω, όπως νοιώθω
Αυτό είναι για εσωτερική κατανάλωση
Σαν το μαραμένο λουλούδι
Που θυμάται, τότε που έλαμπε

Σε καταλαβαίνω, που δεν θες να μου μιλήσεις
Το ίδιο κάνω κι εγώ
Αποκλείω λόγω ηλικίας
Λες κι εγώ, είμαι τζόβενο

Τι κι αν νοιώθω, όπως νοιώθω
Αυτό δεν πολεμάει το χρόνο
Μόνο στο όνειρο παραβγαίνω με τους νιους
Και βγαίνω πρώτος

Σε καταλαβαίνω, που δεν θες να μου μιλήσεις
Γιατί ξέρεις, ότι δεν αρκούμαι
Σε ιστορικές αναδρομές
Αλλά θέλω, αυτό που θέλει κάθε νέος

Τι κι αν νοιώθω, όπως νοιώθω
Τα νιάτα πέρασαν
Κι εγώ έχω το γνώθεις αυτόν
Γι αυτό σε καταλαβαίνω

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 08/01/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου