Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

ΠΟΙΗΣΗ - ΤΙΘΑΣΕΥΩ - 14/07/2019


ΤΙΘΑΣΕΥΩ

Προσπαθώ να τιθασεύσω τις σκέψεις μου
Και ενώ ακούγεται πανεύκολο
Στην πράξη είναι πανδύσκολο
Γιατί είμαι ελεύθερος άνθρωπος

Και οι σκέψεις ενός ελεύθερου ανθρώπου
Περιέχουν τα πάντα
Παραδεχτές και απαράδεχτες έννοιες
Και είναι ελεύθερος, γιατί όλες κυκλοφορούν

Κάθε στιγμή καταλαβαίνω τα πάντα
Όμως η αντίδραση μου είναι ανάλογη
Πρέπει να προστατέψω κάποιες έννοιες
Να αντιπαρατεθώ με κάποια σκουριασμένα μυαλά

Χρόνια καθημερινής προσπάθειας
Χρόνια συγκρούσεων με εμένα και τους άλλους
Είναι δύσκολο να είσαι ελεύθερος
Αλλά αξίζει τον κόπο

Προσπαθώ να τιθασεύσω τις σκέψεις μου
Και χρειάζομαι τη βοήθεια σας
Μην με κρίνεται απερίσκεπτα
Ίσως και εσείς ανοίκειε στους ελεύθερους

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 14/07/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου