Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΟΙΗΣΗ - ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ 25/09/2018


ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ

Δεν πειράζει που ενώ εγώ σε σκέπτομαι
Εσύ ίσως αγνοείς και την ύπαρξη μου
Αυτό κατάφεραν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Να τροποποιούν την πραγματικότητα

Μου λες καλημέρα από συνήθεια
Και ακούω χαρμόσυνες καμπάνες
Σήμερα είναι η μέρα που θα πούμε και καληνύχτα
Ε ρε πρόοδος στην σχέση

Δεν πειράζει, εγώ ζω αυτά που σκέπτομαι
Τι κι αν η πραγματικότητα είναι διαφορετική
Νοιώθω την παρουσία σου κοντά μου
Και απλά καθυστερώ να σε αγγίξω

Πεντακόσια, μου αρέσει, σε συνοδεύουν
Δεν δικαιούσαι να μην αισθάνεσαι περήφανη
Τώρα αν το βασιλόπουλο χάθηκε στο δρόμο
Μην ταλαιπωρείς αυτούς που θέλουν τον ρόλο

Δεν πειράζει, η ζωή είναι μια τρέλα
Εύκολα είναι τα λάικ χωρίς υποχρεώσεις
Πρόσεξε μήπως η μεγάλη δημοφιλία
Θολώσει αυτό που έχεις μέσα στο κεφάλι

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 25/09/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου