Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΠΟΙΗΜΑ ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 27/04/2018


ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ

Δεν θέλω να είμαι επιλογή της μοναξιάς σου
Θέλω να είμαι επιλογή ανάμεσα στις επιλογές σου
Και τότε θα νοιώσω ξεχωριστός
Γιατί η μοναξιά είναι κακός σύμβουλος

Ο λαός μας λέει
Μπρος στα ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα
Αλλά δεν θα ήθελα να είμαι Παναγιώταινα
Γιατί θα ήμουν επιλογή ανάγκης

Κι αν με ρωτήσεις, πόσα δεν θέλουμε;
Θα δυσκολευτώ να σου απαντήσω
Όμως η μοναξιά κακός σύμβουλος
Κάνει το μαύρο, άσπρο

Και συνεχίζοντας αυτά που θέλω να είμαι
Θα μπορούσα να γράφω για μέρες
Κι έτσι θα γέμιζα με ωραίες στιγμές
Όλες αυτές τις ανούσιες στιγμές που μας περιτριγυρίζουν

Κι όταν βαριόμουν μ αυτά που θέλω
Θα το γύριζα σ αυτά που δεν θέλω
Και που ξέρεις μπορεί κάπου να ταιριάζαμε
Και η πιθανή επιλογή να μη οφειλόταν μόνο στη μοναξιά

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 27/04/2018



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου