Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

ΘΥΜΙΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΜΟΥ

ΘΥΜΙΣΕΣ  ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΜΟΥ

Η γιορτή μου είναι στις 30 Αυγούστου κάθε χρόνο.
Οι ποιο ωραίες θύμισες προέρχονται από την παιδική ηλικία. Τότε που ο καθωσπρεπισμός είναι  έννοια άγνωστη.
Στη γειτονιά μου, στη Ν Ιωνία, κοντά στο σπίτι μου περνούσε ο παραπόταμος του Κηφισού, που τον έλεγαν Ποδαράδες, εξ ου και η ονομασία της Ν Ιωνίας  και Ποδαράδες. Δυο τρία χιλιόμετρα πιο πέρα ενώνονταν με τον άλλο παραπόταμο του Κηφισού τον Ποδονύφτη, εξ ου και η Ν Φιλαδέλφεια λεγόταν και Ποδονύφτης.
Παρασύρθηκα αλλά στον παραπόταμο, τους Ποδαράδες υπήρχε μια γέφυρα. Απ αυτή τη γέφυρα έρχονταν ο θείος μου ο Βασίλης για επίσκεψη στην θεία μου, την Αλεξάνδρα, που έμενε κι αυτή στη γειτονιά.
Θυμάμαι που περίμενα σ ένα ύψωμα να τον δω με τη γυναίκα του, να έρχονται με το κουτί τα γλυκά. Την εποχή εκείνη, δεκαετία του 60,ένα κουτί γλυκά ήταν μεγάλη υπόθεση
Περίμενα να τους πάρω πρώτα στο σπίτι μας για να εξασφαλίσω τα γλυκά. Να ναι καλά, όπου και να είναι.
Ωραία χρόνια

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 30/08/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου